University Of Gastronomic Sciences - Reisverslagen van Carmen Groeneveld - WaarBenJij.nu University Of Gastronomic Sciences - Reisverslagen van Carmen Groeneveld - WaarBenJij.nu

University Of Gastronomic Sciences

Op deze blog kunnen jullie lezen over mijn ervaringen tijdens mijn studie aan de University of Gastronomic Sciences in Bra, Italië.

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2016

Back in Bra!

13 September 2016

Aangevallen door een scheermesje!

29 Augustus 2016

Carmella!!! Vieni qua!

08 Augustus 2016

Dai, dai, veloce, veloce!!

16 Juli 2016

Next Step: Tuscany!
Carmen

Hallo allemaal, Ik ben Carmen Groeneveld. Vanaf 13 januari zal mijn studie aan de University of Gastronomic Sciences beginnen in Bra, Italië. Hier zal ik een jaar de Master in the Slow Art of Italian Cuisine volgen. Omdat ik van velen het verzoek heb gekregen om weer een blog te schrijven, net als toen ik in Barcelona zat, heb ik besloten om dat weer te doen. Vandaar bij deze mijn blog die ik geregeld zal bijhouden vanuit Italië. Ik hoop dat jullie er veel leesplezier aan zullen beleven. Groetjes Carmen

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 40485

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 31 December 2016

University Of Gastronomic Sciences

Landen bezocht: